Drukoria

FAQ

Pytania i odpowiedzi

Każdy produkt zawiera opis co w danym projekcie może zostać zmienione. 

W gotowych szablonach materiałów reklamowych możemy zmienić wszystkie dane tekstowe – wymienimy je na twoje lub usuniemy tekst zgodnie z Twoimi wytycznymi. Do projektów możemy dodać Twoje logo, grafiki lub zdjęcia. 

Każdy produkt, który wymaga personalizacji, wysyłamy  jako wizualizacja do akceptacji. Bez Twojego potwierdzenia, żaden produkt nie zostanie wysłany do druku.

Każdy personalizowany produkt możesz zamówić indywidualnie. Wystarczy, że wejdziesz w szukaną kategorię i wybierzesz “Indywidualny projekt”. Każdy produkt również możemy wydrukować. 

Wybierz produkt, który interesuje Cię z naszego sklepu. Jeśli jest to produkt z wariantami wybierz najbardziej odpowiedni dla Ciebie, dodaj pliki lub treść wiadomości np. swoje logo i dane jakie mają być zamieszczone na projekcie i dodaj do koszyka. Potwierdź swoje zamówienie, wypełnij swoje dane, jeśli potrzebujesz faktury podaj NIP. Wybierz odpowiednią formę płatności, zaakceptuj nasz regulamin i naciśnij “Kupuję i płacę”. Opłać zamówienie. Na podany adres e-mail dostaniesz potwierdzenie zamówienia. Do 48 godzin roboczych otrzymasz od nas wizualizację swojego zamówienia jeśli tego wymaga zakupiony produkt. 

W każdym produkcie znajduje się miejsce na dodanie pliku lub tekstu. Jeśli jednak zapomnisz lub nie będziesz przygotowany wtedy na przesłanie odpowiednich danych, zawsze możesz się z nami skontaktować telefonicznie pod numerem telefonu 793 169 607 lub pod adresem biuro@drukoria.pl.

Materiały drukowane czy znakowane są produktami tworzonymi na indywidualne zamówienie, z związku z tym nie ma możliwości dokonania zwrotu takich produktów. 

Podstawa: pkt 3 art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

 

Jeśli przesłane produkty czy materiały drukowane są wadliwe lub są niezgodne z zamówieniem możesz złożyć reklamację. Zdjęcia wraz z opisem problemu prosimy wysłać na adres biuro@drukoria.pl.